Wij staan open voor al je tips en opmerkingen over onze producten. Jouw mening helpt ons om onze producten te blijven verbeteren. Ook met vragen kun je bij ons terecht. Onze ervaren medewerkers met expertise op dit gebied zitten klaar om je vragen te beantwoorden. Neem dus gerust contact met ons op.

Hebt u algemene medische vragen? Dan kunt u zich het best tot uw behandelend arts wenden omdat hij/zij volledig op de hoogte is van uw medisch dossier. Wilt u een medische vraag stellen over één van onze producten, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons medische afdeling, bereikbaar via onderstaand contactformulier.

Wat wilt u doen?

Let op: indien u uw persoonsgegevens achterlaat bij ons medische afdeling of via het contactformulier, dan gaat u ermee akkoord dat Bayer B.V., Siriusdreef 36, 2132 WT, Hoofddorp, Nederland, uw persoonlijke gegevens verwerkt in een beveiligde omgeving op een server binnen de Europese Unie. Dit ten behoeve van analyse van veiligheids- en kwaliteitsinformatie van onze producten. Bayer zal de gegevens in alle gevallen vertrouwelijk behandelen conform de toepasselijke wetgeving. Uw gegevens zijn alleen toegankelijk voor de medische afdeling van Bayer B.V., Bayer AG en onze dienstverleners die ten behoeve van Bayer persoonsgegevens verwerken. U kunt hierover contact opnemen met Bayer via het contactformulier.

 

Een vraag stellen

Bijvoorbeeld: wat is de houdbaarheidsdatum, waar kan ik het product kopen, …

Een bijwerking of kwaliteitsklacht melden

Als u een bijwerking of kwaliteitsklacht wilt melden, neem dan contact op met uw zorgverlener (bijvoorbeeld arts of apotheker) of de lokale overheid.
Bijwerkingen kunnen ook gemeld worden aan Bayer via https://safetrack-public.bayer.com/
Kwaliteitsklachten kunnen naar het volgende e-mailadres worden gestuurd: nl.productcomplaint@bayer.com